søndag den 8. november 2009

Hvad jeg går efter




Hvor ser dette godt ud! Det danner en fed kontrast med metalhalskæden indenunder den gennemsigtige top.

Jeg går efter:
  • Læder, læder og atter lædder! Bukser, tasker, smykker, jakker osv.
  • Gennemsigtige toppe, bluser, kjole osv.
  • Lag på lag, tag tyndt stof og så flere lag. Så smart at have en masse f.eks. gennemsigtige toppe, bluser overnover hinanden med f.eks. en pels, et tørklæde over halsen og nogle handsker.
  • Lingeri, gennemsigtigt. Det er jeg helt vil med for tiden (Kate Moss har lavet nogle flotte gennemsigtige sæt i hendes nye christmas 09 collection - inde på Net-a-porter har jeg fundet disse sæt, dem er jeg helt vilde med)
Dette sæt er fra La Perla til $ 385 - nok lidt for dyrt :-( ahh


Er også helt væk i disse to sæt:





Det første sæt er fra Miu Miu og det andet er fra Mimi Holliday by Damaris.
  • Neutrale farver + black (elsker sort)
  • Bluser, toppe og kjoler (mangler den ene skuldre, som på dette billede)

  • Pels, fjer.. osv
  • Store smykker og mange
  • Neglelak - i alle mulige farver
  • Støvler
  • Velour
  • Brede skuldre (sy skuldrepuder i) + skuldrepynt
Ej hvor kunne jeg dog blive ved.. :-) må stoppe nu! godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar