fredag den 28. maj 2010

Rexona


Try it!

Rexona,
Ville lige hurtigt blogge denne deodorant, inden jeg smutter videre ud til min veninde.
Vi rejser nemlig til Aalborg i aften, da vi skal til karneval imorgen :)
og et af mine absolut vigtigste ting jeg skal huske at have med (kan godt være, at det lyder lidt dumt, men det er min deo fra Rexona)
- Har haft lidt bøvl med at finde den perfekte deo, derfor ville jeg lige vise jer denne (kunne være en af jer havde erfaret det samme)
Den dufter skønt og holder hele dagen!
Prøv den, du bliver ikke skuffet.

Rexona,
My friend and I are going to Aalborg tonight :) and one of my absolute most important things I must remember to have with me (may sounds a little silly, but it is my deo from Rexona)
- Has been hard for me to find the perfect deo, therefore I would show you this one (maby one of you have been experienced the same?) It smells lovely and lasts the entire day! Try it, you will not be disappointed.

/Isabella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar