søndag den 22. august 2010

pilotjakke,


Min nye jakke



Jeg har i mange år nu haft den samme vinterjakke. & så var min mor så dejlig at sige til mig her sidste dag, at hvis jeg findt en jakke jeg godt kunne tænke mig, så vil hun gerne betale. 
Gik med det samme igang med at lede. Valget blev denne pilot jakke fra Topshop. Jeg har rigtig længe været helt forelsket i pilotjekkerne, og måtte simpelthen også selv eje en. & jeg syntes, at denne fra topshop er rigtig flot, da den også er lidt faconsyet. Jeg ved nu ikke hvor varm den er, men så må jeg bruge en masse trøjer indenunder hvis det bliver for koldt.

13 kommentarer:

  1. Uh den er også nice! Glæder mig til at se den på :D

    SvarSlet
  2. Hej Isabella. Virkelig fed jakke. Overvejer også selv at købe den. Ville lige høre - hvilken str har du taget den i?

    SvarSlet
  3. Mange tak :D glæder mig også til at jeg får den. Så skal jeg nok tage en masse billeder af den.
    - Jeg har købt min i en størrelse 10 UK, da det svarer til en størrelse 36.

    /Isabella

    SvarSlet
  4. I Topshops størrelser er en UK 10 en størrelse 38.. Bare til din information :)

    SvarSlet
  5. Er også rigtig spændt på at se den på!! :D Den er super lækker. Du må komme med en masse detaljerede beskrivelser når den kommer ind af døren. SPÆNDENDE! :D
    Og tillykke.

    SvarSlet
  6. Jeg glæder mig helt ekstremt til at se hvordan du kommer til at bruge den og med hvilket tøj osv..

    SvarSlet
  7. åh ja, det var også en størrelse 38 jeg mente :)
    - Det skal jeg nok, og jeg lover at jeg nok skal tage en masse billeder af den, og en masse outfits billeder. ;-)

    /Isabella

    SvarSlet
  8. Hvor er du heldig!! Hvad koster den? Er blevet tosset med jakken :) Det er nu diiin skyld, thi hi :)

    SvarSlet
  9. Hehe ;-) den koster 700 kr. - så det er jo slet ikke galt!

    /Isabella

    SvarSlet
  10. Kan du ikke lige komme med lidt info når du får den? Størrelse, kvalitet osv... har flere gange overvejet at bestille den :) Og er ret sikker på at jeg er større end dig, men ville også have bestilt den størrelse - så nu er jeg forvirret :)

    SvarSlet
  11. ps. så er 10 altså en 36 ved Top Shop..

    SvarSlet
  12. Nu er jeg lidt forvirret, jeg bestilte en størrelse 10 - hvor der inde på topshop's size guide står svare til en 36 - så det håber jeg på passer :)
    - & jeg lover at jeg nok skal komme med en masse beskrivelser når jeg modtager den, hvordan passer i størrelsen osv. :-)

    /Isabella

    SvarSlet
  13. Jeg har den i str 12 og den svarer meget godt til en 38, så din er nok en str 36, selvom uk10 er en str 38. men de er meget små i størrelsen.
    Håber det hjælper dig;)
    Nice jakke...

    Mvh Maria

    SvarSlet