torsdag den 19. august 2010

Mine dejlige veninder,

Gode veninder = alt















Jeg sidder her i min seng, kan ikke sove. Jeg sidder og tænker lidt på fremtiden. Hvor hurtigt tiden flyver afsted.. Det er faktisk helt uhyggeligt at tænke på? Hvor bliver tiden dog af?
Mange af mine veninder er ældre end mig, de fleste er over 20, så de er for længst færdige og skal nu videre i "systemet". Mange af dem tager om nogle uger ud for at rejse, andre flytter til andre byer osv. Det er lidt trist at tænke på. Men heldigvis så ved jeg, at det ikke vil ændre på det mindste! 
Hvor er det vigtigt at have nogle dejlige veninder. Nogle veninder man ved altid er der for en, uanset hvad.
Man skal huske at værdsætte det man har, og nyde den tid man har sammen. Jeg nyder altid at være i mine veninders selvskab.
Jeg kan ikke beskrive hvor lykkelig jeg er for at have sådanne dejlige veninder! 
Når man nu sidder og tænker over hvor hurtigt tiden flyver afsted, så går der nok heller ikke lang tid før jeg også selv er færdig, og selv skal vælge hvad der så skal ske. Jeg fanger ofte mig selv i at være helt panisk over, at jeg ikke ved hvad der kommer derefter. Hvad skal man? Hvordan man kan komme til at lave det man gerne vil osv. Kender i det?
Man har drømme - hvilket er godt at have. Men jeg kan tit blive helt panisk over at tænke på dem - for hvad nu hvis man ikke kan få dem til at gå i opfyldelse osv.
Men ja, der er heldigvis et år endu før jeg er færdig - så jeg må nok hellere lige gå ud for at tage mig et glas vand og fortælle mig selv, at jeg godt kan tage det lidt roligt, da der stadig er et stykke tid til, at det er mig der skal videre i "systemet" ;-)
Godnat alle sammen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar