søndag den 5. september 2010

afstemning,


Hej alle mine dejlige læsere!



Så er afstemningen lukket.
Mange tak for jeres stemmer! Det er rigtig dejlig at så mange har gidet at ligge en stemme.
Det er for mig vigtigt at vide, hvad i som læsere ønsker at læse. Da jeg gerne vil gøre min blog så god som muligt, er det også vigtig for mig at vide hvad i kan lide og hvad i ønker at jeg blogger mere om.

Afstemningens resultat:


HVAD KUNNE I TÆNKE JER, AT JEG BLOGGEDE NOGET MERE OM?


Trends
  52 (16%)
Inspirations billeder
  41 (12%)
Mere om mit liv (flere billeder og informationer om f.eks. min hverdag)
  205 (64%)
Outfit billeder
  158 (49%)
Videoblogs
  66 (20%)

Jeg vil også gerne takke for alle jer der har kommenteret hvad I ønsker mere af osv.
Det vil hjælpe mig til at gøre min blog så god som muligt.
Ud fra stemmerne kan man se at flertallet stemmer for, at jeg blogger lidt mere om mit liv/hverdag. Jeg har selvfølgelig ikke i tankerne, at min blog vil blive fyldt med sladder osv. - Da den slags slet ikke er mig..
Min blog er en modeblog, ja og det har jeg bestemt ikke tænkt mig at ændre på. Men personligt har jeg det sådan, at jeg godt selv kan lide at følge de modebloggere man ved lidt om, og ikke bare er anonyme. Jeg har selvfølgelig ikke tænkt mig at bombardere jer med mit privatliv osv. :-) Det er slet ikke det jeg har i tankerne. Jeg lavede denne afstemning for at finde ud af hvad i/du personligt kunne tænke dig/jer at jeg bloggede mere om. Da jeg har fået at vide, af mange efterhånden, at de syntes jeg skulle blive lidt mere privat altså ligge nogle flere billeder ind af hvad jeg laver og sådan, for at opbygge et tættere bånd til mine læsere.
Jeg kan også ud fra jeres stemmer se, at i ønsker nogle flere outfit's billeder - vil gøre alt hvad jeg kan for, at i kan få et outfit billed hver anden eller hver dag. :-)

Endnu engang tak for din stemme! :-)
Håber at du får en fantastisk dag. 

/Isabella

4 kommentarer:

  1. Kunne super godt tænke mig at se din sko samling!!, dit walk-in closet og dit makeup!
    + Gider du ikke lige give adressen til genbrugen i Hørup, eller hvor det nu var, du handlede!!!
    Mvh. Anne-Sofie Andersen, Dybbøl

    SvarSlet
  2. Hej smukkeste Isabella
    Jeg sidder her og søndags net-shopper .. Det er ikke tosse ;)
    På mystisk vis kommer mine veje altid lige forbi de labre Admire, som du jo er den heldige ejer af. Jeg bliver nød til at høre dig hvordan de er at gå i , såden i længere tid? En ting er jo at de er en skønhed uden lige at se på, men føler man sig 'ustabil' i dem og hvordan er højden, efter man har haft dem på i nogle timer ?

    God søndag - Emilie

    SvarSlet
  3. Æv, jeg elsker dine video-blogs blandet med outfit :)

    SvarSlet
  4. Ida: Det stopper jeg skam heller ikke med :-)
    Anne-Sofie: Det skal i nok få at se! Lover jeg ;-)
    - adressen er: Holtvej 2, Hørup, 6470 Sydals - og mener at det er mandag de ikke har åbent, bare sådan så du ikke køre derud forgæves.
    /isabella

    SvarSlet