torsdag den 16. september 2010

Family above all 









Der er efterhånden rigtig mange der har skrevet til mig om jeg ikke vil ligge nogle flere billeder ind af min tatovering. Jeg tog lige hurtigt to billeder af den og fandt lige nogle andre billeder af den også, hvor man lige kan se den lidt ;) de er desværre ikke så gode. Men det var lige hvad jeg kunne finde. 
- Jeg har selv skrevet den for at gøre den mere personlig og unik! Jeg ville ikke bare bruge en eller anden computertekst, ville gerne gøre min tatovering "min helt egen". Derfor valgte jeg at skrive den selv. Hvis nogle skulle være i tvivl, så står der: Family above all ;)
Den er ikke helt perfekt, men det er det jeg elsker ved den.


1 kommentar:

  1. Din mobil er vidst ikke tændt:) men ville bare lige fortælle dig, at jeg elsker dig<3 håber at du får en god dag skat!

    -Din kæreste

    SvarSlet