onsdag den 8. september 2010

København



Så går turen endnu engang til København. Torsdag-Søndag.

I aften regner jeg med at tage til Diesel modeblogger's night. Her vil der blive fremvist Dielsel's nyeste kollektion og blive fortalt om baggrunden for den. Skal nok love at tage en masse billeder til jer ;-)
Fredag skal jeg besøge en af mine gamle veninder og lørdag skal jeg være sammen med den søde modeblogger Katrine, hvor vi skal hygge og så står den på fest om aftenen. Søndag morgen rejser jeg hjem igen, og så håber jeg på, at skulle tilbringe dagen sammen med min dejlige kæreste.

- Jeg skulle have lavet et indlæg om mit walk in room, men det må i vente med at få, til når jeg kommer hjem igen ;-)

Håber at du får en rigtig god weekend! :-) Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan få blogget en del, selvom jeg er afsted.

/Isabella

1 kommentar:

  1. Ha' en rigtig dejlig tur - måske man støder på dig, herover i det københavnske ;p

    SvarSlet