mandag den 11. oktober 2010

London

Så er der kun to dage tilbage, til jeg flyver til London sammen med min far. Jeg kan slet ikke forstå, at der kun er to dage tilbage. Jeg glæder mig så meget til at opleve London. Lige netop London har jeg faktisk aldrig været, men jeg har altid drømt om at komme dertil. Derfor er jeg virkelig spændt. Spændt på at mødes med de der skal fortælle mig om fashion skolerne. Mange af jer har spurgt mig om hvilke skoler jeg skal se osv. og om jeg ikke vil skrive lidt om dem. De skoler jeg skal se på er: University of the Arts London - de har rigtig mange forskellige linjer/skoler rundt omkring i London, den jeg skal se og høre om, vil være den hvor jeg kommer til at studere fashion. Den anden skole er: Istituto Maragoni - som har skoler både i Paris, London og Milan. Ved hver af skolerne vil der komme en person der personligt vil mødes med min far, og jeg  vise os rundt på skolen og fortælle os om eleverne, skolen, adgangskravene osv. 
- For mig betyder adgangskravene meget, da jeg faktisk tror, at jeg bliver nød til at have læst kunst. Hvilket jeg desværre ikke har. Jeg har kun været på kunstkurser - men det var da jeg var lidt mindre. Der er meget hårde adgangskrav, så jeg er ret nervøs. Men jeg vil gøre det de kræver. Hvis der er krav om, at man skal have haft læst kunst i 1-2 år, haft andre kurser osv. - så vil jeg læse det når jeg er færdig. Jeg vil ikke bare droppe min drøm fordi der er hårde krav. No way! Om det så vil tage mig 3 år hvor jeg skal læse ting op, studer kunst, tage kurser osv. så gør jeg det.
Men jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget! Min far og mor har fundet mange spændende ting vi skal se de 3 dage, ud over at se på mine uddannelser. Vi skal se lækre vintageforretninger. Min far kender nogle der ejer nogle rigtig fede, så dem glæder jeg mig til at se. Og så skal spise på lækre resturanter osv. Ej hvor bliver det skønt med sådan en far datter tur. Det har vi faktisk aldrig haft før :-)
- Sikke meget jeg lige pludselig fik skrevet.
Uh, jeg skal jo også lige informere jer om vores indflytterfest. Det var simpelthen en skøn aften! Jeg glemte helt, at jeg havde lovet jer billeder - :-( det må i meget undskylde, vi fik desværre ikke taget et eneste. 
MEN i vil få mange billeder fra London, det er helt sikkert..

2 kommentarer:

  1. I´ll always be one of my fav cities, it has some kind of magic...!

    www.enamodeuse.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Du er for sej. Jeg er en af dem der godt kan bakke lidt ud pga. der er så høje krav, eller at der næsten ikke er nogen der kommer ind, så tænker man 'hvorfor skulle det blive mig'. Dette indlæg gav mig virkelig noget at tænke over, har utrolig meget respekt for dig. Du har en super lækker blog :-) Held og lykke med det hele.

    www.welovefashion-sissec.blogspot.com

    SvarSlet