tirsdag den 23. november 2010

Forklaring

(billedet ovenover er taget af søde Katrine K.)

Hej bloggen,
Jeg vil faktisk gerne undskylde for, at jeg ikke har blogget så meget på det sidste. Jeg vil bare ikke  blogge halvhjertet. Når jeg blogger, er det fordi jeg har noget jeg brænder for at vise jer. Jeg vil ikke bare lige ligge nogle tilfældige billeder ind og yes! færdig for idag..
Jeg har bare haft rigtig mange ting der har taget enormt meget tid her på det sidste. Jeg er igang med, at skrive mine ansøgninger til fashionskolerne i London - hvilket tager MEGET længere tid end jeg lige havde regnet med. Jeg vil så gerne ind på en af disse skoler, derfor vil jeg gerne have, at mine ansøgninger bliver så gode som muligt. Det har derfor taget normt meget af min tid og mine tanker. Lektier og arbejde har også taget meget tid på det sidste. Så hvis i føler, at der ikke er sket så meget på bloggen det sidste stykke tid er det derfor.

2 kommentarer: