mandag den 1. november 2010

Godmorgen bloggen!

(ved ikke hvorfor jeg ser så sur ud? er nok bare træt? hehe)

Sikke nogle dejlige dage jeg har haft! 
I torsdags hyggede min kæreste og jeg hjemme med lækkert mad. Efter vi havde spist fik min kæreste den gode idé, at vi skulle tage ud at bowle. Vi tog ud og bowlede (Åh jeg tabte! - men til gengæld vandt jeg sidst ;-) hehe) efter vi havde bowlet tog vi videre ned i byen for, at hygge med nogle gode drinks! Ej hvor var det en dejlig aften..
I fredags kom min veninde hjem til mig for at hygge. Senere på aften fik vi helt lyst til, at lave et eller andet og besluttede os for at tage i byen, så da min kæreste kom hjem fra arbejde drak vi lidt vin og tog videre i byen.
I lørdags have min kæreste og jeg lidt hangover efter de sidste to dage, så vi besluttede os for at den skulle så på hygge med film og god mad. Senere måtte jeg på arbejde og, ja det endte igen med, at jeg tog ned i byen til min kæreste og hans venner.
I søndags stod den igen på arbejde, lektier, og hygge med kæresten.
Sikke nogle dage! Lækkert med en weekend hvor man rigtig laver noget. Men nu er jeg virkelig også bare træt..
Jeg plejer egentlig ikke rigtig at tage så meget i byen, så det var noget af en omvæltning.

Har du også haft en dejlig weekend?

2 kommentarer:

  1. Fin blog, og hvor er du dog køn!! :-)

    Kig gerne forbi min! http://freving.blogspot.com/

    SvarSlet