lørdag den 25. december 2010

Dagens inspiration - Personlig stil



Jer er enormt vild med disse 4 outfit's. De alle 4 udstråler alle deres personlige stil, hvilket jeg elsker. Der er intet bedre end de der har deres egen personlige stil. Ens stil viser meget om hvem man er, samt hvem man gerne vil være. Tøj er ikke bare noget, man bare tager på for at holde varmen - tvært imod. Jo, tøj har selvfølgelig en praktisk funktion, men tøj siger meget mere end man tror.
Personligt synes jeg, at det er utrolig vigtigt, at man ikke ændre sin personlige stil for at skulle tilpasse sig moden. Man kan sagtes følge moden ved at følge ens personlige stil.
Tøj har fået en meget større "magt", eller skal jeg hellere sige betydning med tiden. Man bliver tit vurderet og accepteret ud fra ens påklædning.
Ens egen personlige stil er ens helt egen fortolkning af moden. Man kan med sin tøjstil udtykke ens personlighed, status, humør osv.
Jeg forsøger altid at udstråle min personlige stil, hvilket er rigtig vigtigt for mig. Moden er en ting som altid vil være der. Man kan vælge og undgå den eller tage den til sig. Jeg elsker moden, så jeg gør alt for at følge den og gøre den til min egen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar