tirsdag den 7. december 2010

SKØN DAG I DAG!



Jeg er dybt begravet i min SRP opgave. Over alt på mit spisebord flyder der med bøger og noter. Jeg kunne ikke rigtig se mig ud af denne dag. Men pludselig ringede der på døren, og der stod min søde mor med denne fine julekurv til mig! Den indeholdte så mange lækre ting..


En lækker 100 % æble og hyldeær saft. Jeg elsker det, specielt i denne kolde tid! Jeg plejer altid, at varme det, så synes jeg nemlig at det smager hundrede gange bedre.


Så fik jeg en lækker grøn the fra Kusmi - Jeg drikker enormt meget the ;-)


Hvis jeg ikke har nævnet det før så ved i det i hvert fald nu, jeg eeeelsker usaltede Cashew nødder!


Lækker tun i vand som jeg bruger i mine salater eller til tunmousse.


Julekugler og hjemmelavede romkugler :-) Mmm.. Dem bliver kæresten nok også glad for.


Lidt dejligt frugt.


Mysli med frugt og nødder som jeg spiser om morgenen blandet sammen med havregryn og mælk.


Et Alt for damerne, altid lækker med blade!


Og sidst men ikke mindst dejlige hjemmebagte Luciaboller :-)

10 kommentarer:

  1. ej hvor er det bare sødt af din mor! du er godt nok heldig :)

    amalie
    http://mitpointofview.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Eeeeeeej hvor herligt! Sikke en dejlig mor, hurra for mødre!!! :) :)

    SvarSlet
  3. må man spørger hvad der er inden i lucia boller? :3
    har aldrig hørt om det før, men hvis det var chokolade man kunne se, kunne det godt være man skulle tage og finde en opskrift og bage nogle ^^

    SvarSlet
  4. sød mor, du har! :-)

    SvarSlet
  5. Hvor har du en sød mor. Jeg har siddet hele eftermiddagen og knoklet med min SRP og har tilmed scoret mig en lækker halsbetændelse... Jeg må ærligt indrømme jeg har følt mig på randen til helvede de sidste par dage og dagen i dag er inklusiv. Og så blev jeg små jaloux over at du har sådan en sød mor. :-) Meeeen min mor er lige kommet ind af døren med diverse magasiner, strepsils, kamillete og andre gode godter, med en lille jule-hilsen "Hej skat, jeg synes du skal holde fri for i dag og forsøge at blive rask. <3 Knus mor".

    Jeg er enig med Camilla: HURRA FOR MØDRE!

    SvarSlet
  6. Ej hvor lyder det lækkert altså. :-) Jeg skrev selv srp sidste år, og så har man bare brug for et pusterum en gang i mellem, og så er det jo dejligt med en lille overraskelse, eller noget man kan spise eller drikke imens man skriver :-) Det gør det hele mere hyggeligt!

    - Silje / siljevikestads.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Sød mor - min er ligesådan - de er de bedste :-)

    /Linda

    SvarSlet
  8. årh hvor lækkert! Skrev også srp sidste år... Det var døden!
    Må man høre hvad du skriver om?

    SvarSlet
  9. SRP er hårdt, og så er det virkelig skønt, at man har en mor der gider at forkæle en lidt ;-) Så jeg er med på vognen: HURRA FOR MØDRE!! Tak for alle jeres dejlige kommentarer!

    - Caroline: Der er ikke chololade i, det er rosiner man putter ovenpå. Men selvom der intet chokolade i er de stadig enormt gode! Mmmmm :-)

    /Isabella

    SvarSlet