lørdag den 1. januar 2011

Året der gik - del. 1
Januar - maj

Januar




I januar udvalgte Costume en hel del af mine outfits på stylegallery. Jeg kan huske, at jeg var utrolig stolt og glad. Her havde jeg nemlig ikke blogget i særlig lang tid endnu, så det var en stor ting for mig.


Igen blev jeg rigtig glad, da Costume udvalgte mit outfit.


Kort efter opdagede jeg, at Stylegallery havde udvalgt mit outfit sammen med 16 andre fashionister. Igen var det en stort ting for mig.


Febuar


I febuar tog min kæreste og jeg til Paris. Det var en vidunderlig tur! 



Dette billede tog min kæreste af mig i Paris. Det blev i febuar udvalgt af Costume til at være en af ugens 10 bedste outfits.






I Paris fik jeg købt mig enormt mange lækre ting! Jeg kom hjem med en kuffert fyldt med tøj og sko. Disse tre par sko faldt jeg for med det samme, de var alle pengene værd!


Marts

I febuar modtog jeg en mail fra Costumes redaktør, der skrev til mig, at hun gerne ville vise mit billede i Costume.



Så var der valentinsdag, og jeg havde gjort alt, hvad jeg kunne for at gøre aftenen perfekt for min kæreste. Jeg havde lavet lækker 3 retteres menu til ham, pyntet hele mit værelse med hjerter, lys osv. ;-)









Jeg begyndte stille og roligt at blogge flere outfits hvilket gjorde at jeg fik flere læsere.


April


I april var jeg med min storebror Jacob til mit første modearrangement i Århus. Vi skulle op for at møde en masse stylister, som skulle holde foredrag om nye trendes, hvordan man skal klæde sig osv. Rigtig spændende!


Maj



I maj fik jeg lavet min tatovering. Der står: Family above all









Lidt outfit billeder fra Maj måned.



I maj fyldte jeg 19 år. Hvilket selvfølgelig skulle fejres med alle pigerne.




Så kom mit billede i Costume!

1 kommentar:

  1. Rigtig fint indlæg med masser af inspiration. Skønt at se :)

    SvarSlet