torsdag den 6. januar 2011

It's just words


Jeg har det faktisk enormt godt for tiden. Jeg er enormt glad for at bo sammen med min kæreste, vi hygger os
rigtig meget sammen. Vi er gode til at give hinanden plads, men stadig tage tid til hinanden. Det er hårdt at bo ude, det vil jeg gerne indrømme. Opvask, oprydning, rengøring og indkøb tager meget af ens tid. Men jeg føler, at det har styrket mig på mange punkter. Førhen havde jeg rigtig mange penge til mig selv, og jeg værdtsatte det egentlig ikke, jeg "smed" penge til højre og venstre, og pengene var næsten brugt på tøj og sko inden de kom ind på kontoen. Jeg har fået langt mere respekt for penge nu. Jeg køber stadig ting til mig selv, men kun hvis jeg har råd til det. Nu skal jeg jo betale til husleje, mad, vand, el og ja til fornøjelse. Nu værdsætter jeg langt mere mine køb, da jeg føler at jeg mere "fortjener" dem. Det er en skøn følelse. Det er en skøn tid jeg er gået i møde, og jeg ser sådan frem til dette år. Jeg bliver student og jeg får svar fra London, om jeg er kommet ind på skolen og meget mere. Jeg synes nu, at ventetiden er enormt lang. Jeg får først besked i jule måned, tror jeg at det er, om jeg er kommet ind på designskolen i London. Jeg tænker på det hver dag! Det kunne være så rart at vide det nu, sådan så man kunne forberede sig på, at skulle flytte eller måske finde ud af hvad jeg så skal, hvis jeg ikke kommer ind? Der er jo så mange der søger ind hvert år, så chancen for at jeg kommer ind er meget meget lille, men jeg håber!! 

4 kommentarer:

  1. Hvor er det rart at høre - jeg er selv lige flyttet hjemmefra, og lige nu virker det hele lidt uoverskueligt med indkøb, tøjvask og alt det andet, som hører til. Så det er godt at høre, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan :) Og jeg er helt enig med hensyn til de køb man gør til sig selv, jeg går meget mere og glæder mig til at jeg har penge til overs til at kunne dén kjole eller de bukser, jeg har gået og kigget længe på. :)

    SvarSlet
  2. hvordan vil du gøre med din kæreste, hvis du skal flytte til london, også med hensyn til den nye lejlighed?

    SvarSlet
  3. you're so beautiful :)

    xoxo
    http://www.pinkpoisson.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Anne-Sofie: Det virker rigtig uoverskueligt i starten det vil jeg gerne give dig ret i, sådan havde jeg det også. Men man vokser af det :-) Det er helt sikkert.

    Anonym: Lejligheden kan vi nemt komme af med igen, det er ikke noget problem. Kæresten ja, det er nok noget af det der bliver sværrest. Jeg ved jo ikke om jeg kommer ind, og hvis jeg gør så må vi tage det derfra. Vi har været sammen i enormt lang tid nu, så hvis det er os der er ment to be bør vi også kunne klare dette.
    Han har sagt mange gange at han gerne vil med, men hvad der egentlig kommer til at ske finder vi ud af hvis jeg kommer ind :-)

    Tina: Åh ja okay, det at flytte til en anden by er helt sikkert sværre end bare at flytte i en lejlighed i samme by. Der er mange ting man skal vænne sig til, nye mennesker, ny by osv. Men som du siger, det har meget med tilvænning at gøre. Jeg har også en veninde der lige er flyttet, i starten synes hun også at det var enormt svært, hun savnede venner, familie, byen osv. Men nu elsker hun det. Jeg tror bare at man skal give det lidt tid :-) Håber, at du kommer til at trives.

    Manja: Thanks girl!

    /Isabella

    SvarSlet