fredag den 25. marts 2011

Blog anbefaling



Jeg går meget højt op i at spise sundt og jeg elsker at læse Spis Bedre og andre mad blade og kogebøger - nu også mad blogs. Jeg har længe fulgt Emily Salomon's skønne blog, hun laver nemlig også tit nogle rigtig lækre mad indlæg.
Nu jeg har simpelthen fundet den bedste mad blog nogensinde! Der er godt nok ikke nogle opskrifter (hvilket er lidt ærgerligt), men der er en masse skønne skønne mad billeder. Jeg havde faktisk tænkt mig, at bare ville vise min mor bloggen, da hun ELSKER at lave god og lækket mad, men jeg blev simpelthen nød til at dele den med jer også. Bloggen hedder: BKFST. For at komme ind på bloggen klik HER.






8 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre billeder! Jeg går som dig også meget op i at spise sundt, og har for nyligt fundet bloggen "Det skal smage af noget". Der er mange lækre sunde opskrifter, med den rette kombination af fedt, kulhydrat og fedt. Se den her: http://detskalsmageafnoget.blogspot.com/.

    Line/linelundquist.blogspot.com

    SvarSlet
  2. delicious photos! xoxo

    SvarSlet
  3. Du skulle også prøve at tjekke Emily's blog: cupcakesandcashmere.com :-)

    SvarSlet
  4. nej hvor ser det lækkert ud :)

    http://ulkaulka.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Billede nr.2 efter teksten, ser jo overhovedet ikke sund ud isabella :)
    T** Q****** =D

    SvarSlet
  6. Ser mega lækkert ud!

    edgyfeather.blogspot.com

    xx hugs

    SvarSlet
  7. linelu: Ih tusind tak :-)

    Anonym: tak for tippet, jeg må hellere se nærmere på den :-)

    Anonym: Hehe, nej ved jeg godt. Men lækkert ser det ud ;-)

    /isabella

    SvarSlet
  8. Eller denne her:
    Majasmad.blogspot.com

    Så sød pige - SÅ lækker mad!

    SvarSlet