onsdag den 27. april 2011

Backstage billeder 2. 





Vi havde forskelligt hår på stort set alle de forskellige outfits. Dette hår var til det første outfit. Super flot synes jeg! Jeg gik efter det lidt sjuskede, uglede look hvor det hele ikke skulle hære helt perfekt. Resultatet blev rigtig godt, og det fungerede perfekt til tøjet!


Her er et lidt bedre billed af Clara's makeup. Ubeskriveligt flot!


Jeg gav Clara tøjet på. Jeg havde på forhånd lagt det frem, sådan så det var nemt og lige til for hende at hoppe i.









5 kommentarer:

  1. hvor er hun smuk!

    SvarSlet
  2. Great pictures!

    http://lovebritishstyle.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Må indrømme at jeg ikke rigtig kunne se din idé på dine backstage 1-billeder. Men wauw, det ser godt ud her! :)

    Må jeg spørge om du får lån eller lign. for dette? Er blot nysgerrig :-)

    SvarSlet
  4. Hvilket billede redigeringsprogram brugte i til billederne i tog?

    SvarSlet
  5. Anonym: Ja Clara er super smuk ;-) et naturtalent det er hvad hun er!

    Britishstyle: Thanks :-D

    Anonym: Der kommer også flere billeder ;-) Så er det lidt nemmere at se.
    Jeg får intet for at style dette, men det hjælper mig på den måde at jeg kan få billederne i min portofolie og sige at dette har jeg stået for og stylet :-D Det betyder mere for mig end penge.

    Anonym: Puha, det ved jeg ikke :-) Det er den dygtige photograf Winnie som står for redigeringerne.

    /Isabella

    SvarSlet