fredag den 22. april 2011

Engelsk læsning i solen









8 kommentarer:

  1. Hej Isabella..

    Jeg ville lige høre, hvor dine støvler er fra og hvor længe siden er det du har købt dem, jeg har ledt efter sådan nogle i længe? Plus din fine hvide kjole du har på??

    Kh.
    Sanne Fenger

    SvarSlet
  2. Hvad bruger du på læberne? Det ser super godt ud:)

    SvarSlet
  3. Hvor er du fin, elsker din stil. :) God påske, og tak for en god og inspirerende blog. :)

    SvarSlet
  4. Hvor er din kjole fra, og er den ny?

    SvarSlet
  5. Hej Isabella.
    Jeg er blevet fast læser, på din mega gode blog :D. Forresten blive jeg nød til at sige at du er mega smuk :O

    //Zeleste
    zelestes.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Jeg elsker din kjole og dine sko som du har på.

    Og din blog er rigtig god!!!

    SvarSlet
  7. Sanne: Det er desværre lang tid siden. Jeg mener at jeg købte dem for 1 1/2 år siden i Zara :-) & min kjole er fra Asos (også gammel).

    Anonym: jeg har faktisk bare læbepomade på :-)

    Signe: Mange tak :-D hvor er du sød!

    Nanna: Det er den desværre ikke nej, den er fra Asos, og købte den sidste sommer :-)

    Zeleste: Oh tak :-D hvor er det sødt af dig..

    *i love..: taaaak :-D

    Fortsat super god ferie til jer alle :-)

    /Isabella

    SvarSlet
  8. Stråhatten er rigtig sød ! :)

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com
    _

    SvarSlet