fredag den 22. april 2011

Super sødt og feminint

Tør du at klæde dig som den pige du er? Synes du at du bliver for "pusse-nusse-sød" i en blomstret feminin kjole. Sådan havde jeg det engang. No way om jeg tog en super sød lillepige blomstret kjole på "åh, jeg vil jo komme til at ligne en pige på ti år". Denne holdning har ændret sig gennem de sidste par år. Nu elsker jeg at se sød og feminin ud. 



De overstående smukke, sommerlige, "pusse-nusse-søde" kjoler er fra Topshop. Jeg bliver helt blød i knæene af at kigge på dem. I stedet for a tænke "No way", som engang tænker jeg nu "Jeg må eje"!!

3 kommentarer:

  1. Elsker blomster print :) Det er så fint...

    SvarSlet
  2. Så fine kjoler!

    wwww.aballoonofemotions.blogspot.com
    -Louise.

    SvarSlet
  3. synes bestemt ikke, at man ligner en på 10 år, når man har blomster print på. Synes det er super fint og feminint, og viser at man er en kvinde ! :)

    SvarSlet