onsdag den 9. december 2009

Godaften!


Hej alle :-)
Er simpelthen så glad lige nu. Mine varer jeg har bestilt for laaaang tid siden (havde næsten glemt alt om dem) - de kom idag! Yay.
Det er sådan nogle lækre ting. Jeg købte en ægte kaninpels, en fed kors halskæde og en korsørering. Har endnu ikke fået taget et billed af øreringen - men det kommer.

Her er nogle billeder af den nye pels og den nye halskæde ;-)







Hehe, kunne ikke lade være med at ligge disse billeder ind fra idag. Jeg havde fået en time før fri fra skole, og lavede absolutely nothing inden jeg skulle på arbejde idag.







Burde ikke være muligt at kunne kede sig så meget. Hehe
Mit tøj bestod af en mørkeblå, rødsribet bluse fra Won Hundred, læderbukser fra Zara, Sort læderring - hjemmelavet, stor ring med sort sten fra Asos.


1 kommentar: