torsdag den 17. december 2009

Godmorgen!


JULEFERIE

Så har jeg endelig juleferie :-) hvor er det bare lækkert! Denne dag har jeg ventet på i laang tid.
Håber at i havde en super dag igår. Jeg havde ihvertfald en ubeskrivelig skøn dag!
Det startede med, at jeg fik et opkald af min veninde lidt i 8 om at al undervisning, var blevet aflyst pga. for meget sne. (Og bare det at der er faldet sne, er så hyggeligt). Så derfor aftale min veninde og jeg, at vi skulle lave en hyggedag.
Vi pigehyggede rigtig hele dagen med at lave negle, gå tur i snevejret, gik i et langt bad og gjorde os klar til vores klasses julefrokost om aftenen.
Det var simpelthen den giftigeste julefrokost nogensinde!!


Det var så hyggeligt, med stearinlys og det hele.





Sådan ser vores have ud, fyldt med sne. Elsker udsigten ud over havet.

Inden vi tog afsted til julefrokost, lavde min far en af hans specialiteter til os ;-) mojito!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar