mandag den 7. december 2009

Jeg ville så gerne eje!


Denne kjole! Jeg er ikke 100 % sikker på om jeg kan lide farven, men jeg er helt vild med pasformen og udskæringen oppe i halsen.




Jeg har i laaang tid nu kigget på disse støvler. Nu må det snart være på tide, at jeg køber mig et par!







Jeg har også ledt efter sådan en skovmands-skjorte i utrolig lang tid nu, som hende den smukke pige her har på. Jeg må simpelthen bare blive ved med at lede!

Der er også noget helt specielt over denne sorte jumpsuit, da den er gennemsigtig.
Tror den kunne være rigtig fed hvis man fik kombineret den med noget andet smart!




Er også helt væk i denne bluse fra Topshop. Den er desværre udsolgt i min størrelse :( ellers havde den været på hjem hjem til mig! øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar