tirsdag den 27. april 2010

modearrangement i århus i aften


Hi all
having a good time


Håber at i har det rigtig godt. Jeg har haft nogle rigtig travle dage, derfor jeg ikke har fået blogget så meget på det sidst. Men det vil jeg lave om på nu!
I aften køre jeg til Århus med min storebror, vi skal til et modearrangement, hvor der vil komme nogle rigtig dygtige stylister. Stylisterne vil give os foredrag om de nyeste trends, hvordan man skal klæde sig osv. 
Glæder mig rigtig meget.
- Lover at jeg vil ligge et dagens outfit ind, inden jeg køre til århus.

I hope you're all are having a good time. I've been very busy - therefore I have not been blogging as much lately. But I will change that now!
Tonight my brother and I take my car to Aarhus, where we need to be at a fashion event. There will be some very talented stylists at this event. They will give os some lectures about the latest trends, how to dress, ect. 
I can not wait.
- I promise to take a picture of todays outfit before I leave. 

1 kommentar:

  1. det lyder rigtig spændende. hvor er det det foregår, og er det noget der koster ? :)

    SvarSlet