tirsdag den 1. juni 2010

McQueen

 McQueen's design lever videre


Jeg læste sidste dag en artikkel om, at Sarah Buton er blevet kåret kreativ direktør for det London-baserede modehus. Sarah Burton har arbejdet med Alexander McQueen siden 1996 og har været hans højre hånd kvinde gennem 14 år. Det var også hende der sprang til, og afsluttede McQueens halvfærdige kollektion, hvilket hun modtog rigtig god kritk for (Fall 2010).
Håber virkelig, at det kommer til at gå hende godt!

Sarah buton has been named creative director of the London-based fashion house. Sarah Burton has worked alongside Alexander McQueen since 1996 and has been his right hand woman for 14 years. She was the one who completed McQueen half finished collection, which she received very good kritk for (Fall 2010).

4 kommentarer:

  1. Fin blog!
    Tag et smut forbi min blog hvis du har lyst?!

    //Juliane
    -julianewe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg håber hun er den rette til at føre modehuset videre! Jeg vil i alt fald krydse finger!
    - ida r

    SvarSlet
  3. Hej!

    Jeg har tildelt dig en blogaward for din blog - du kan se hvad der nu er din opgave, på min blog :-).

    Anne Louise/matinxmidixsoir.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Du fortjener en award for din blog, Så derfor er du blevet tagget i en award af mig!

    Tjek min blog for mere Info;)

    /Juliane

    SvarSlet