mandag den 5. juli 2010

Som lovet,

Billeder fra København









4 kommentarer:

  1. UHHH... hvor har i været henne og få sushi?? Ser super lækkert ud :)

    Skal til KBH om 2 uger - vil se om du har nogle tøj butikker og rest man bare bare skal besøge??!! ;)

    SvarSlet
  2. I want your hair!! It's amazinggg!!!
    xoxo

    eLi

    SvarSlet
  3. Hej Isabella!
    Jeg er stor fan af din blog!! Og jeg kigger gerne på den engang om ugen! Jeg kunne, ligesom den overstående, godt tænke mig at vide hvor du shopper? Har du nogle steder du kan anbefale? Butikker el. internetsider? Evt. i Sønderborg.. hvor jeg også selv bor? Ok. nu lyder jeg virkelig som en stalker, men jeg så dig ude i Bilka her til aften! :-D Hyg dig.. Mojn :-)

    SvarSlet
  4. Puha, jeg er ikke helt så kendt med de lækre butikker i København som jeg er i Århus, men jeg syntes, at man skal lidt væk fra strøget for at finde de lækreste forretninger.
    Men Zara er nu en af mine favorite forretninger, den ligger inde på strøget. Den forretning kan jeg simpelthen aldrig blive træt af ;-)

    I Sønderborg handler jeg mest i Jim p female, Muse og H&M - men jeg handler nu mest på nettet og i andre byer.

    Vil en af dagene lave et indlæg om nogle lækre internetsider ;-)

    /Isabella

    SvarSlet