søndag den 8. august 2010

Svar,

Svar på spørgerunde 2


??????????????????????????????????????????????????

Har du tatoveringer andre steder end armen - hvis ja, med hvad? 
Nej det har jeg ikke, men jeg overvejer lidt at få en lille en til. Hvis jeg skulle have en til, skulle det være en lille tatovering, der skulle sidde på siden af min venstre hånd. Men jeg vil gerne være meget sikker på, hvad det skal være inden jeg får den lavet, sådan så jeg er sikker på, at jeg ikke fortryder det kort tid efter. Min tatovering er en der betyder noget for mig, hver gang jeg ser på den får den mig til at tænke på alle de skønne personer jeg har i mit liv. Jeg har også gjort den unik og min helt egen ved selv at have skrevet den, det siger mig mere end hvis det bare var computerskrift :-)

Hvad vil du kalde din stil? 
Det ved jeg egentlig ikke? Jeg har min egen stil og køber hvad jeg syntes er smart og klæder mig. :-)

Optegner du dine øjenbryn - hvis ja, med hvad?
Jeg har meget mørke markeringer, både mine øjenvipper og øjenbryn er sorte – så egentlig behøver jeg ikke at farve eller optegne dem. Men jeg får dem engang imellem farvet ved matas hudpleje, da jeg syntes at gør dem en lille smule synligere. Ellers så optegner jeg dem engang imellem med en øjenbrynsoptegner fra Rimmel.

Bruger du kontaktlinser med farve? 
Jeg bruger engang imellem brune kontaktlinser, for at afveksle lidt. Mine forældre har deres egen optica forretning, så jeg får dem gennem dem.

Hvor drømmer du om at bo?
Siden jeg var helt lille har jeg drømt om at komme til at bo i Frankrig (Paris) hvor jeg ville være designer, have 2 børn og en dejlig mand.
I dag har jeg stadig mange drømme. Jeg har ikke et bestemt sted jeg drømmer om at komme til at bo. Jeg drømmer om at nå de ting her i livet, som jeg har sat mig for. Nyde tilværelsen og tage tingene som det kommer. Jeg bor selv ved vandet, hvilket er ubeskrivelig dejligt og drømmer selv om at komme til at bo på vandet en dag.

Hvor mange penge bruger du i gennemsnit på tøj om måneden? 
Det er meget forskelligt. Nogle måneder køber jeg ikke noget hvor jeg andre måneder kan bruge en del penge ;) Jeg bruger aldrig penge jeg ikke har. Jeg arbejder meget, og bor hjemme så har ingen udgifter, så det er kun derfor jeg kan bruge mine penge som jeg gør. Jeg har også en opsparing og ligger mindst 1500-2000 til side hver måned, så det er ikke fordi alle mine penge bliver brugt på tøj og fornøjelser.

Hvad hedder dine løbebukser?? 
Mine løbebukser er fra nike, jeg fik dem af Oure idrætsefterskole da jeg gik der. Jeg ved ikke om det er nogle der sælges i butikkerne også?

Hvad musik synes du er godt og løbe til??
Jeg elsker at løbe til musik, da jeg syntes at det sætter gang i en.
Når jeg løber hører jeg typisk ”fest” sange, da der er lidt mere gang i dem. Hvis jeg løber til stille musik kommer jeg ubevidst til at løbe langsommere.

jeg vil sige jeg har fulgt med et stykke tid nu (6 måneder), men hvad er det egentlig dine forældre laver og hvor gammel er du egentlig ? :)
Mine forældre har deres egen optica forretning her i Sønderborg. Den hedder Optica Thordsen.
Jeg er nitten år gammel :-)

Er du studerende eller arbejder du fuldtid?
Jeg går på handelsskolen, jeg skal i gang med mit sidst år nu her.

Bliver du inspireret af nogle der hvor du kommer fra?
Ja det gør jeg. Der er meget der inspirerer mig.

Har du mødt nogle med samme stil som dig i Sønderborg?
Ja det har jeg. Mine veninder har også rigtig god stil, dem elsker jeg at dele mine interesser med – da de også selv går op i mode.

Har du søskende?
Ja det har jeg. 
Jeg har den dejligste tvillingebror der hedder Joachim og den skønneste storebror der hedder Jacob. Vi har alle 3 det bedste søskendeforhold. De betyder alt for mig..

Jeg kan se du bor i Sønderborg, hvor jeg også selv bor!! Jeg kunne mægtig godt tænke mig at vide, hvor du shopper? Jeg kan selvfølgelig se her på bloggen, at du køber ting online, men er der nogle specielle steder, du "hænger ud" i sønderborg! 
Cool blok! - Fed stil! 
xoxo
Jeg shopper faktisk ikke så meget i Sønderborg. Hvis så er det typisk i H&M, Jim P Female, Muse & Message.
"Hænger ud", så er det når mine veninder og jeg tager på café (hvilket vi virkelig ofte gør) ;-)

Ville du gerne være høj og tynd? 
Jeg er meget tilfreds med min højde osv. Man ønsker vel altid at man kunne ændre ting ved sig selv, højde, vægt osv. Men man må lære at være tilfreds med det man har. Jeg er desværre ikke en af de højeste, men så er det godt at der findes stiletter ;-)

Hvad er din livret? 
Jeg elsker tigerrejer, ris, sushi og salater – og så findes der intet bedre end en lækker frugtskål. ;-)

Går du aldrig uden makeup?
Hehe, jo det gør jeg i hvert fald! Jeg elsker at gå uden makeup.
Jeg plejer ikke at bruge makeup i skole – hvis så typisk bare lidt pudder.

Har du ALTID makeup på? Hvorfor? vil du have lave noget om på dig selv?
Nej det har jeg ikke :-) Jeg ville ikke have noget imod at være lidt højere, men har man ikke alle noget man gerne vil ændre ved sig selv?

Hvad vil du med bloggen? 
Jeg vil med min blog gerne dele min interesse med andre der har samme interesse.
Det at blogge syntes jeg giver mig mere viden indenfor mode & jeg elsker det!
Jeg har siden jeg har været helt lille drømt om at blive designer eller noget andet indenfor modeverdenen, og har altid været vild med at sammensætte tøj osv. Jeg tænker på mode fra morgen til aften.

- Ønsker du et arbejde indenfor mode? 
Ja det gør jeg.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at arbejde med mode.
Det at skulle sammensætte tøj, komme til at style andre osv. det ville være ja, en drøm..

- Bruger du den som startkick? 
Jeg syntes at det er en begyndelse, ja.

- Vil du gerne "prale" af dine ting? 
Nej det vil jeg bestemt ikke, jeg er glad for de ting jeg har osv. men mit mål med denne blog er ikke at skulle ”prale” eller vise mig frem. Bestemt ikke!

Køber du dine ting selv?
- Eller er det gaver?
- Måske forældre?
- Hvis ja, hvordan har du råd til f.eks Marc Jacobs tasken?
Jeg køber alle mine ting selv. Jeg arbejder meget, det er kun derfor jeg har råd til de ting jeg har.
Min Marc Jacobs taske købte jeg, da jeg var mine forældre på den lille italienske ø Capri. Jeg har altid drømt om en Chanel taske, og jeg havde sat mig for, at når jeg skulle afsted ville jeg have mig en taske som jeg kunne have resten af livet. Derfor arbejdede jeg hele sommerferien inden jeg rejse, både i tøjforretning om dagen og tjener om aftenen.  – På den måde fik jeg sparret penge fra til tasken, og da jeg så fik øje på denne Marc Jacobs taske var jeg helt solgt.

Kan du anbefale andre modeblogs?
Ja det kan jeg i hvert fald!
Hvis jeg skulle skrive alle op ville jeg ikke blive færdig før om en uges tid ;-) Men de jeg er helt vilde med er:
& jeg kunne blive ved.

- Hvor får du din inspiration fra?
Modeblogs, blade, folk jeg ser, ved at ordne mine skabe & prøve at sammensætte sæt jeg ikke har haft på før. Jeg hader at have det samme tøj på flere gange.
Jeg får tit inspiration til nye outfits når jeg skal til at sove :-) ligger tit bare at tænker på hvilket tøj jeg nu skal have på næste dag.
MEN jeg er skam også en af de der godt kan have en hel dag, hvor jeg hygger derhjemme i afslapningstøj.

Du har snakket om at du arbejder rigtig meget? :-) Gør du stadig det? Og i så fald hvor meget? Du virker som en pige med en masse tid og overskud men alligevel arbejder du og har du pengene til de fedeste ting. Det er for sejt!! Beundrer dig virkelig, men hvordan har du tiden/energien til det? :D
Mange tak for de søde ord! :-) Der har skam også været tidspunkter hvor jeg har været helt kørt ned. Hvor jeg stort set ingen energi havde fordi jeg arbejdede for meget. – Det kom nemlig til at gå ud over kæreste, venner, familie osv. Det blev jeg nød til at sætte i anden række da jeg blev nød til at ”presse” dem ind. 
Det har jeg efterhånden lært meget af. Jeg arbejder stadig meget, men nu har jeg det på den plan hvor jeg stadig har tid til mine venner, familie, fitness, tid til mine interesser (blogge) osv.

Hej! 
Har lige læst din seneste spørgerundte, hvor du lover at lægge et indlæg ind med makeup. Jeg kan ikke finde det, kan du linke det? 
Hvis du ikke har lavet det endnu, opfordre jeg dig til at gøre det!
Jeg vil gerne se, hvordan du ordner dine øjenbyn!
Jeg vil også gerne se dig uden makeup på en video, hvor du har klippet den sammen, fks. 5 minutter, hvordan du power refresher dig selv! 
En hurtig sektion i at sætte hår, og med hvilke produkter! 
Jeg er ikke prof til at ligge makeup, men jeg vil gerne vise jer hvordan jeg ligger min makeup og hvilke produkter jeg bruger osv. Det skal nok komme på et tidspunkt :-)

Hvad kan du bedst lide ved dig selv?
Ærligt, så ved jeg det ikke? Jeg tror ikke jeg har noget jeg ”bedst” kan lide ved mig selv.
Måske mit smil? :-)

Hvordan har du det med skønheds-operationer? Kunne du som 50 årig overveje det? Overvejer du det nu?
Jeg har det fint med skønhedsoperationer. Det er helt op til en selv hvis man vælger at få lavet en operation. Jeg tror ikke selv, at jeg kunne finde på at få lavet en operation, så nej jeg overvejer ikke selv at få en.
Om jeg får en når jeg er 50 år, det ved jeg ikke? Men det tror jeg ikke. :-)  

Har du nogle fremtidsdrømme mht studie eller arbejde? De fleste modeblogger siger bare "de gerne vil arbejde inde for mode", men har du nogle ideer eller måder du nå dit mål? 
Jeg har tænkt meget på at komme et år ud at rejse her efter 3g, jeg vil meget gerne 1 år til Stockholm, Paris eller London for at arbejde. F.eks hjælpe med at passe showroomet, men de er ofte dårlig lønnet og der er utrolig mange der gerne vil have jobbet. Derfor har jeg overvejet meget at flytte til København, og se om jeg kan blive modeassistent på et modemagasin.

hey:) ville lige spørge om hvad du ca giver i fragt, når du bestiller hjem fra den fede hjemme side, med kors øre ringe og halskæde,for har fundet en masse fede ting, men kan ikke hel finde ud af hvor portoen bliver:)
tak for en god blog
Jeg købte også en ægte pels og andet da jeg købte over den hjemmeside du taler om. Jeg kunne få den solg til mine forældres forretning sådan så det blev lidt billigere. Prisen afhænger lidt af hvor meget vægt du har købt for. Min jakke og sko osv. var meget tunge men jeg mener det blev omkring de 7-800 kr. :-)

Skal du se nogle shows her til modeugen i KBH.. Eller skal du bare ind og have et glimt af hvad der sker?
Jeg har gennem den skønne modeblogger Acie fået nogle af hendes billetter til nogle af de shows der er derovre. Ellers så tager jeg derover til messerne, for at få et glimt af den meget omtalte fashion week.

du har tidligere nævnt at du arbejder i en tøj butik i sønderborg, hvilken butik er det? bor nemlig selv i sønderborg men har aldrig set dig i en tøjbutik.
Jeg arbejder ikke i butik længere, nu arbejder jeg kun som tjener.
Men jeg arbejdede i Jim P Female og Sparkz.

Jeg håber at i kan bruge mine svar til noget ;-)



1 kommentar: