fredag den 3. september 2010

Ihh, se hvad jeg fik af kæresten idag!


Så er jeg hjemme igen efter en rigtig dejlig date med kæresten.
Vi var i biografen for at se "Hold om mig" - puha, den var deprimerende. Filmen handler om en rigtig sød pige ved navn Sara, hun er den dygtige pige i skolen - meget stille og indelukket. Den handler om hendes liv og hvordan mobning/hævn kan udvikle sig. Man følger gennem filmen de unge der er med til at mobbe/hævne sig på Sara. 
- Jeg kan godt anbefale filmen, da den give stof til eftertanke. MEN tag ind og se den med en veninde eller familie - det er lidt af en "killer" hvis man er på date ;-) hehe

- Nu står den på: en god frugtskål, hyggetøj, ansigtsmaske & Sex And The City.. Yay

/Isabella 

Til de af jer, der ikke har set traileren kan i se den her:


3 kommentarer:

  1. Årh, hvor er det bare en sød kæreste du har! :)

    SvarSlet
  2. Jeg var også i biografen igår.. og jeg så dig faktisk(:

    SvarSlet
  3. jeg var også inde og se den! Jeg så dig faktisk i biografen(:

    SvarSlet