torsdag den 9. september 2010

København,

Skøn dag i København

Hej alle mine dejlige læsere.
Som i nok ved er jeg jo i Købehavn. Det er rigtig dejligt herover! Så skønt at se Katrine og alle de andre bloggere igen.
Nu skal jeg ind i min seng for at slappe af - er helt øm i mine ben efter at have gået hele dagen.
Jeg har idag været til Marc Jacobs og Diesel - det vil i høre mere om. Billeder vil også komme (har taget en masse til jer!) I morgen skal jeg være sammen med min efterskole veninde, hvor vi rigtig skal hygge :) Lørdag skal jeg være sammen med Katrine - det glæder jeg mig også rigtig meget til.
Jeg håber, at i alle har haft en ligeså skøn dag som jeg. Jeg glæder mig til at fortælle jer mere og vise jer alle mine skønne billeder.
Gud hvor ville jeg dog ønske, at jeg skulle ind og ligge i min egen seng, med min egen dyne (kæresten ved min side) åhh.. hehe, jaja.
Sweet dreams ;-)

1 kommentar:

  1. Hvor er det du ved at der er de shows som du har været til (Diesel og Marc Jacobs fx.) Og hvor køber du billeter eller lignende. Jeg vil rigtig gerne prøve det... Håber du svarer :)

    SvarSlet