fredag den 10. september 2010

Så går turen ud til min veninde,

Godmorgen bloggen!

Så går turen ud til min veninde :-) Jeg er helt stolt over mig selv, at jeg er blevet så god til at finde rundt i København. Tro mig, jeg er i forvejen ikke den bedste til at finde rundt (selv ikke i Sønderborg - hvilket min kæreste nok vil give mig ret i ;-) ) Men jeg syntes, at det er går helt godt herove. Det er slet ikke så svært som man tror. Man skal bare se bort fra alle de mange mennesker der løber rundt og stresser foran en.
Udover at være hos Diesel og Marc Jacobs igår fik jeg også set en del butikker. Har taget billeder af nogle lækre fund, som jeg vil ligge ind til jer når jeg kommer hjem igen.

Rigtig god weekend til jer alle!
Nu vil jeg tage metroen og derefter toget ud til min veninde. Håber ikke at jeg fare vild.. ;-) Ej det gør jeg ikke, har jeg ikke gjort indtil nu, så hvorfor skulle det så ske?

/Isabella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar