lørdag den 2. oktober 2010

Hej mine dejlige læsere!


Sikke meget jeg har at fortælle jer..
Alt går simpelthen godt for tiden! Flytningen gik super, vi fik alle vores gode venner til at hjælpe med at flytte i torsdags. Vi mangler stadig at få ordnet en masse ting, da vi begge skulle arbejde igår har vi først rigtig tid idag.
Jeg har desværre ikke internet derhjemme endu, derfor er jeg lige taget hen til mine forældre for at lave dette indlæg. Jeg vil selvfølgelig gøre alt hvad jeg kan for at få blogget en masse alligevel.
Idag har min storebror fødselsdag, så vi er en masse herhjemme for at spise lækkert morgenmad.
Tog lige nogle billeder af det fine fødselsdagsbord:






I eftermiddag skal jeg hygge med kæresten og gøre lejligheden fin :-) & i aften skal jeg så op til min bror for at spise lækker middag sammen med familien, det glæder jeg mig meget til.
Hvad skal i lave idag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar