onsdag den 20. oktober 2010

Internet i lejligheden

Yeah! Jeg har fået internet nu.. Endelig!
Så nu behøver jeg ikke at tage hjem til mine forældre for at blogge, nej nu kan jeg skam også blogge fra min lejlighed ;-)
Det ville jeg så lige fejre med et indlæg - og kom faktisk til at tænke på sidst, om det ikk også snart er tid til at lave min første konkurrence her på bloggen?

- Da jeg var i London måtte jeg bare ind i denne skønne skønne skoforretning. Kurt Geiger! Jeg var i drømmeland. Så fed en skoforretning. - Hvis jeg ikke for længst have brugt alle mine penge, ja så havde jeg virkelig fået et par sko med hjem fra denne dejlige butik.

Yeah! I've got internet now .. Finally! 
Now I can blog from my apartment ;-)Last day I thought it might soon be the time to make my first competition?
- When I was in London I just had to enter this wonderful wonderful shoe store. Kurt Geiger!





Jeg var specielt helt vilde med disse! Ej hvor var de fede. En smuk efterligning af Burberry. De havde den også i mørkebrun. Den koster: 190 pund.

I was especially in love whit these! A beautiful imitation of Burberry. It was also in dark brown. The price was: 190 pounds.




3 kommentarer:

  1. synes du ikke det er på tide at vise alle dine nye london køb? :-)

    SvarSlet
  2. Han hedder Kurt Geiger og har også webshop http://www.kurtgeiger.com/ ;-)

    SvarSlet