onsdag den 3. november 2010

Just now!




Lige nu sidder jeg sammen med min tvillingebror i hans lejlighed. Vi laver begge aflevering til imorgen.. Jeg syntes, at jeg har så mange lektier for her for tiden, at jeg slet ikke når alt det jeg gerne vil?
Jeg ville for eksempel gerne have været med min mor til yoga idag, men jeg har slet ikke haft tid til det.
Jeg tog direkte hjem fra skole, fik lige hurtigt spist frokost og sagt hej til kæresten og så har jeg egentlig bare lavet lektier sammen med min bedre halvdel hele dagen.
Lige nu har jeg taget mig en velfortjent pause sammen med min bror og hans kærestes søde hund Coody! 
De næste dage bliver også meget travle. Torsdag skal jeg lave aflevering samt arbejde, fredag skal jeg arbejde, lørdag skal jeg arbejde både morgen og aften og søndag skal jeg mødes med en gammel veninde, hygge med kæresten og igen på arbejde.. Puha! MEN jeg skal selvfølgelig nok få tid til at blogge alligevel ;-)
Nå men back to work! See you guys..

5 kommentarer: