fredag den 24. december 2010

D-luxe jewelley


Jeg blev inspireret til dette indlæg af Caroline, fra Carolines Mode. Hun skrev om disse smykker, og jeg synes, at de var så fine, at jeg blev nød til, at se nærmere på dem. I kan se deres kollektion på deres hjemmeside. d-luxe. Jeg vil eje stort set det hele. Designet er enormt "rent" og stilfuldt, hvilket er det, jeg synes så godt om.


Denne fine ring, samt de smukke ringe pigen har på er fra deres nye kollektion. Kollektionen rammer butikkerne i marts. Denne ring får mig sådan til at tænke på den populære YSL ring. Love it!


Disse ringe er også vidunderlige! Jeg elsker de blide farver.


Disse er allerede i butikkerne. Kors ringen er virkelig fin, og jeg elsker den iøjefaldende blå sten!

3 kommentarer:

  1. Super yndige farver ! og lækre smykker, tænkte også på YSL, men synes snarere det er en fortolkning end en efterligning :)

    SvarSlet
  2. Smukke, smukke ringe. Elsker at de er så simple, men alligevel unikke :)

    SvarSlet
  3. Super fine smykker.. Er lige som dig også blevet opmærksom på mærket efter Carolines indlæg.. Kunne eje det hele :)

    SvarSlet