fredag den 24. december 2010

Glædelig jul


Så blev det d. 24! En skøn skøn dag. Dette indlæg er planlagt, da jeg lige nu er i fuld gang med at hygge med min familie. Jeg ville lige ønske jer alle en glædelig jul, jeg håber at i alle får en rigtig god dag/aften.
I dag er altid en meget speciel dag for mig, det er en dag fyldt med glæde og kærlighed. Jeg nyder altid denne dag! Det er en dag hvor man, viser ens familie, kæreste, venner - ja alle ens tætteste hvor meget de betyder for en. 
Pga. snestormen har min farmor uheldigvis ikke kunnet komme til København i år, for at fejre jul derovre. Vi skiftes nemlig med min fars søster om, at have hende til jul. Så i år er hun hjemme hos os, hvilket jeg er rigtig glad for!
I år har jeg også gjort meget ud af mine julegaver. Jeg har tænkt enormt meget over hvad de enkelte mangler, hvad de elsker osv. Så jeg håber virkelig at jeg rammer plet i år ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar