fredag den 10. december 2010

Dagens outfit
- på video


8 kommentarer:

  1. Dejligt at se outfittet på video! Det ville bare fungere SÅ meget bedre hvis du lige forklarede hvad du havde på. Det ville også virke mere naturligt :-)

    SvarSlet
  2. Ja, du måtte gerne lige sige, hvad du havde på :)
    Så kunne vi måske heller ikke høre kæresten være i bad i baggrunden :p

    Men fedt med en video!!! :D

    SvarSlet
  3. Det kunne også være fedt med musik i baggrunden! :)

    SvarSlet
  4. Synes det så fedt med sådan en video. Du er simpelthen så pæn, Isabella! Elsker din skjorte der, fra topshop, har den faktisk selv :D du er utrolig inspirerende!

    SvarSlet
  5. Hej. Super fedt sæt. Hvor er blusen fra?

    SvarSlet
  6. Hihi, super sød video..! Eeeelsker din skjorte !!

    /C

    Http://www.silverpreview.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hej
    Vil du ikke godt skrive hvor du har købt skjorten?

    SvarSlet
  8. Anonym: Hehe, det havde jeg slet ikke tænkt over :-) Jeg skal nok fortælle jer hvad jeg har på næste ganag.

    Ditte: Ja det gjorde jeg også engang, kunne være jeg skulle begynde på det igen? :-)

    Louise B: Tak for en skøn kommentar!! :-)

    Anonym: Mange tak! blusen er fra Topshop.

    Caroline: Mange tak :-D

    Pernille: Topshop :-)

    /Isabella

    SvarSlet