fredag den 10. december 2010

SHOW ME THE REAL YOU


8 kommentarer:

  1. I love your necklace♥ Is that a peace sign ring? Cuuuute :D

    xoxo
    Ai

    SvarSlet
  2. Hej.

    Lækker knit, hvor er den fra? - Og er den nyere? Og dine kæder med kors?

    Vh. Anne

    SvarSlet
  3. Dine billeder og poseringer er blevet sindssygt gode efter du er flyttet hjemmefra. Hvordan kan det være? Nyt kamera? :)

    SvarSlet
  4. I love these pictures!!!!
    And I LOVE your necklace :)

    xx

    SvarSlet
  5. Hvor ser du godt ud. elsker alle korsene.

    SvarSlet
  6. Candy: Yes it is :-) Thanks girl!

    Anonym: De er fra H&M, jeg har faktisk haft dem i et stykke tid, har bare ikke vist jer dem før nu ;-) Halskæden er ikke ny, den har jeg købt over denne skønne hjemmeside: shopsmv.com.

    Liva: Mange taak! :-) Nej egentlig ikke, jeg er bare begyndt, at gå højere op i kvaliteten og sådan. Vil gerne vise jer det bedste. Har ønsket mig et nyt kamera i julegave faktisk, krydser sådan fingre for at jeg får det..

    Cucu: Ohh thanks ;-)

    Anna: Hvor er du sød, tak!

    /Isabella

    SvarSlet
  7. Hvor er din hat fra?
    Elsker den :)

    SvarSlet
  8. Mange tak! :-)
    jeg har købt den i genbrugen.

    /Isabella

    SvarSlet