torsdag den 23. december 2010

My life


Juleaften står for døren, og jeg føler slet ikke, at vi er begyndt på december endnu? I morgen er af de skønneste dage på hele året. Jeg havde egentlig købt mine julegaver i god tid i år, men så kom jeg i dag i tanke om nogle, jeg havde glemt at købe til. Så, som man kender mig, må jeg ud i byen for at få købt de sidste julegaver.

Der er sket utrolig meget på det seneste. Måske har nogle af jer også følt, at jeg ikke har blogget så meget, som jeg plejer på det sidste. - Hvilket jeg gerne, vil give jer helt ret i.
Jeg har for nylig sagt mit job op, som jeg har haft i mange år. Jeg var tjener på en dejlig resturant, men jeg følte, at der ikke var "tid" nok til det. Jeg følte ikke, at jeg kunne leve op til deres "krav", da der var andre ting, jeg gerne ville prioritere højere. Jeg vil gerne begynde at ligge mere energi i bloggen, i min skole osv. Bloggen tager meget tid, det vil jeg gerne indrømme - og det er en ting jeg elsker. Men når man arbejder fra 5-3 om natten, så er man altså helt brugt næste dag, og ja de næste mange dage efter det. Disse kræfter vil jeg hellere ligge i bloggen.
Jeg skal selvfølgelig have fundet mig et nyt job, men det skal være et job med bedre arbejdstider. Nu hvor jeg er flyttet hjemmefra går det jo ikke, at være arbejdsløs?

2 kommentarer:

  1. Det ville ellers være dejligt hvis det duede det der med at være arbejdsløs og bo i sin egen lejlighed. Men ja, det duer ikke..
    Rigtig god jul og held og lykke med jobsøgningen!

    SvarSlet
  2. Det kan godt være du får blogget mindre for tiden, da du har travlt på alle fronter, men til gengæld synes jeg også, at når du først får sat dig ned og skrevet på bloggen så kommer der mange indlæg ind, som er utrolig sjove og interessante at læse og få inspiration fra. Jeg har selv prøvet at skrive på min egen blog, men opgav det på grund af for lidt tid. Jeg havde simpelthen ikke overskudet til at skulle skrive noget hver dag, så jeg beundre dig faktisk for at tage dig tid til både arbejde, skole og at skrive på bloggen :) - især med de svære arbejdstider, som du selv nævner. Det skal du have credit for og jeg er sikker på at det betaler sig fremover.

    SvarSlet