onsdag den 1. december 2010

Some of my dresses





1. Min Parker kjole






2. Min lange hvide maxi dress fra Asos.




3. Min Alexander Wang kjole.

4. Hvis jeg skulle have denne på, ville jeg pifte dem op med mine Jeffery C. sko og iøjefaldende (lidt) mørk makeup.


Jeg har brugt lang tid på at ligge og kigge efter en ny nytårs kjole. Men jeg skal bare bruge så mange penge på julegaver, mobilregning, husleje osv. Så jeg ved ikke, om jeg har råd til det denne gang? Derfor har jeg lagt hovedet i blød for, at se om der ikke er en af de kjoler jeg allerede har, jeg kan tage på. Jeg har mange kjoler, men de overstående er kun dem jeg har billeder af.
Mon jeg skulle tage en af dem på isteden for at købe en ny? Hmm..
MEN hvis jeg kender mig selv ret, så ender det sikker med, at jeg kommer til at købe en ny.

8 kommentarer:

  1. Jeg synes bestemt den hvide er nytårsegnet :)

    SvarSlet
  2. Tag din Alexander Wang på, den er så smuk og synes sjældent vi ser dig i den. Den ville også være god til nytårsaften :)

    SvarSlet
  3. Jeg stemmer helt klart for den hvide kjole! Du ser så fantastisk ud i den og med risiko for at lyde lesbisk ser din krop utrolig ud i den - bare det var mig.....

    SvarSlet
  4. Sikke et fint indlæg :)
    Jeg er helt vild med den første kjole men måske ikke som nytårskjole - der ville jeg måske mest gå efter enten den gule asos eller sorte A Wang

    //Trine

    SvarSlet
  5. Den hvide er så smuk til dig! Men den gule er bestemt også et godt bud :)

    SvarSlet
  6. Nu har du vist billeder af dig i din hvide kjole et par gange, og jeg bliver altså nødt til at spørge om du har brugt en bestem form for trusse, som løfter ballerne? Det skal slet ikke forstås fornærmende, men jeg synes bare det ser ud som om der er noget der løfter ballerne og får dem til at strutte mere end de normalt ville? :)

    SvarSlet
  7. Mange tak for alle jeres kommentarer :-) Jeg vil helt klart have dem med i min overvejselse!

    Anonym: Hehe, nej det gør jeg ikke. Mine baller har altid "strittet" lidt - hvis man kan sige det sådan? Det er skam bare mine egne baller der ser sådan ud. Jeg har et par helt almindelige hudfarvede g-strengs trusser på. Men jeg tror også, at det er kjolen der sidder på en speciel måde, sådan så det får det til at se lidt "vildere" ud. :-)

    /Isabella

    SvarSlet
  8. Hvor har du købt "Parker" kjolen? Den er helt fantastisk :-)

    SvarSlet