søndag den 23. januar 2011

Store trøjer


Jeg elsker oversize trøjer! Det er hyggeligt, og så ser det også fedt ud hvis man kan finde ud af at style dem rigtigt. Da man nemt kan komme til at se meget stor ud i dem. - Har jeg i hvert fald erfaret, da jeg ikke er så høj.
Når der (om forhåbentlig ikke så lang tid) begynder, at blive lidt varmere vil jeg begynde at bruge store trøjer som jakke. Disse trøjer ville jeg enormt gerne eje. De ville også være rigtig lækre til sommer, til en kølig sommeraften.

6 kommentarer:

  1. These jumpers are all wonderful!
    Im pretty new to blogging, check mine out, only if you want of course, hope its not rude asking! love8daysaweek.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvad et det for et program du bruger til at lave dine finde collager i?
    Hilsen - Melanie
    Synes forresten du er rigtig smuk, har været fast læser i noget tid nu

    SvarSlet
  3. ELSKER Stine Goya strikken!

    SvarSlet
  4. Hvor høj er du? :) Jeg er 160 og synes det er svært at finde bukser, der er korte nok :)

    - Katrine Anna

    SvarSlet
  5. Hvor er de fede :) Kan du skrive web-sitet for er ikk sikker på om det er den rigtige du har skrevet på billedet (www.modekugen.se)
    Men håber det er iorden jeg bliver en fast læser i din blog :)
    Du er velkommen til at tjekke min blog ud og måske også blive en fast læsere :)
    Ser frem til at læse mere af dig :)

    SvarSlet
  6. Melanie: Jeg bruger photobucket.com :-) Der har jeg en bruger inde, det kan man nemt få.

    Katrine: Jeg er ca. 165 - tror jeg? Men det har jeg også rigtig svært ved.. Det er virkelig en ulempe at være lille nogle gange ;-)

    MissHassouni: Hvor er du sød! Fin blog du har. Modekungen.se ;-)

    /Isabella

    SvarSlet