lørdag den 22. januar 2011

TOKYO JANE

Jeg fik en pakke sidste dag. Pakken indeholdte disse smukke armbånd fra Tokyo Jane.


Tokyo Jane er et forholdsvist nyt mærke, fra år 2005. De laver nogle rigtig fine smykker. Michel Pfeiffer og Alex Grut startede dette mærke. Navnet Tokyo Jane fik de fra en crazy aften i Shanghai, på taget af en fancy club med en lækker cocktail i hånden og en uforglemmelig pige ved navn Jane. Smykkerne er tænkt til de stylede, feminine piger der elsker glamour. Smykkerne bliver både solgt i Danmark, Tyskland, Sverige, Grækenland, Spanien og UK.


Disse armbånd er enormt smukke. Jeg elsker, at man kan mikse en masse sammen. De bliver specielt fine her til sommer til flot brun hud.



I kan se deres store udvalg på deres hjemmeside: www.shop.tokyojane.com. Her kan i se alle deres fine kollektioner. Der er noget til enhver smag.


11 kommentarer:

  1. Dem på din højre arm er SUPER fede, men synes nu ikke det på din venstre klæder dig!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker deres armbånd med læder, har selv flere.
    Det er da ikke en skidt pakke at få :)

    SvarSlet
  3. Lækre smykker.
    Jeg har tænkt lidt over - du skriver ofte "den sidste dag", i den hensigt du bruger det, hedder det jo "forleden dag". Den sidste dag er jo egentlig en betegnelse for en slutning.

    SvarSlet
  4. Ja de er rigtig fine de med læder :-)

    Anonym: sådan siger vi bare her i Sønderborg. Men du har helt ret, det skal jeg nok prøve at tænke over! :-)

    SvarSlet
  5. er helt vild med de første tre armbånd! :-)

    Fik faktisk for tre år siden et armbånd fra Tokyo Jane i fødselsdagsgave af min veninde, og går stadigvæk med det den dag idag, så du har gjort dig nogle gode køb :-)

    SvarSlet
  6. De er vildt fede! :D

    Hvor kan man købe dem henne
    - over nettet eller er der
    butikker her i landet?? :)

    SvarSlet
  7. OMG !!! those bracelets are PERFECT ..so beautiful and sophisticated ..definately checking that brand ..

    SvarSlet
  8. Årh, de er godt nok fine! Er helt vild med de smalle. (-; Det må være mit næste køb.

    SvarSlet
  9. Fede armbånd, især det med stjernene.
    Hvad koster det? :)

    SvarSlet
  10. I love tokyo jane! and I envy you for your bracelets! ;-)

    SvarSlet
  11. Er også glad for mit armbånd, jeg vandt af dig - tusind tak, Isabella!:-) - Katja

    SvarSlet