onsdag den 6. april 2011

Er i klar til sommer?


Jeg er i hvert fald ikke! Jeg mangler stadig at få masse hvidt og en masse farverigt tøj ind i mit klædeskab. Jeg tror, at jeg her en af dagene vil tage et smut rundt i byens genbrugsbutikker for at se om jeg ikke kan finde lidt. Jeg plejer altid at finde et eller andet, så mon ikke jeg kan finde lidt?
Min hvide sommerhat er fra H&M.

Lige nu er jeg på jagt efter:

En farverig taske. Hvis man har et meget afslappet outfit på, ville en farverig taske være perfekt til. Tasken ville give det ekstra til ens outfit! Specielt her til sommer ville det jo være perfekt med en farverig taske. Alle de overstående taske er fra Asos, og er faktisk ikke særlig dyre.


Hvide bukser. Men det ved i jo! Disse er fra Gina Tricot og koster 250 kr. De fås også i en rigtig flot rød.


En skøn sommernederdel. Jeg kunne godt tænke mig en i rød, men jeg synes også at de andre er rigtig fine. Den blå er fra Topshop og de andre to er fra Gina Tricot. 


Et par fine hvide eller cremefarvede shorts. De må gerne have blonder eller være hæklede. Dette hæklede look bliver også meget in nu her til sommer.


Er de ikke bare skønne? Sådan en BH kunne jeg så godt tænke mig! Disse er begge fra Topshop. De kunne også være super fine til sommer sammen med en stor rund sommerhat, en højtaljet cremfarvet nederdel og en hæklet trøje udenover. Hvis man ville prøve noget andet, kunne man også tage den udenpå en t-shirt, det kunne også se lidt sejt og provokerende ud!


Jeg elsker dette hæklede look. Alt det overstående er fra Topshop. Jeg skal style Jegelskermode.dk's næste editorial, her har jeg kraftigt overvejet at det skal denne stil jeg vil kører. Enten dette look eller color blocking?


Wide leg! Super skøn og vovet trend. Man skal selvfølgelig føle sig godt tilpas i wide leg, hvis ikke så gå uden om denne trend. Jeg er meget lav og wide leg kan nemt have en tildens til at få en til at se lidt stor ud, når man ikke er så høj. Derfor sørger jeg for at bærer wide leg med høje sko. De overstående bukser er fra Topshop.


Jeg har altid været helt tosset med det "gammle" look. (You guys know what I mean). Små fine sko, gamle tasker fine nederdele og store hatte. Alt det overstående er fra Topshop.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de hvide shorts i midten fra? :)

    SvarSlet
  2. åh gud, jeg kan allerede mørke nu, at min konto går i 0 til sommer...

    mariapoulsen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. lige det blogindlæg jeg manglede. Næsten alle de ting du har lagt op ønsker jeg mig.. Godt at få overblik over hvad mine næste køb skal være ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den nederste hvide nederdel fra? synes den er så fin!

    SvarSlet
  5. Anonym: de er fra Topshop :-D

    Maria: haha, har det på helt samme måde ;-)

    Pernille: Ja det var nemlig lige det jeg tænkte, nu har jeg nemlig også selv lidt mere overblik over hvad jeg skal kigge efter ;-)

    Anonym: Den hvide nederdel er super skøn! Den er også fra Topshop :-D

    /Isabella

    SvarSlet