tirsdag den 5. april 2011

Sådan vil jeg style hvide bukser

Jeg har stadig ikke fundet et par hvide bukser endnu, men jeg søger ihærdigt! Hvidt passer til alt, så derfor synes jeg, at hvide bukser er super sjove og spændende at style, da man kan gøre det på 1000 forskellige måder.


Color blocking! Overstående outfit er super skønt. Den lilla skjorte matcher til de lilla sko, skjorten skal selvfølgelig ned i de hvide bukser, og så har jeg sammensat det med en gul jakke og gul taske. På en måde to outfit i et. Når man tager jakken og tasken på bliver udtrykket helt anderledes, og måske en lille smule mere provokerende og vovet.

Taske: asos   Jakke, skjorte, bukser & sko: Modekungen.se


Det helt hvide outfit er jo super in lige nu og specielt når det bliver lidt varmere udenfor. Jeg har valgt at pifte det helt hvide outfit op med en pink taske og et par fine pink sko. Hvis man skulle "fuldføre" lokket ville jeg gøre det ved at bærer pink læber og pink eller røde negle. For at give lidt ekstra kunne man også tage en pink, lyserød eller rød bh indenunder den hvide skjorte. 


Taske: asos   Blazer, skjorte, bukser & sko: Modekungen.se


Color blocking! Sammensat en orange-rød taske med en tyrkis blå frakke, pink-rød skjorte, hvide bukser og lyserøde sko. Igen er tasken og frakken med til at provokere og ændre lokket med de rødelige og hvide farver. Hvis jeg skulle bærer dette outfit havde jeg båret det med røde eller pink læber med blå eller grøn neglelak (igen for at dyrke color blocking endnu mere ;-) )


Taske: asos   Frakke, skjorte, bukser & sko: Modekungen.se



Jeg elsker det overstående look. Skøn skøn blomstret rygsæk, hvid skjorte som er bevist valgt sådan så kraven stikker op når man har strikken på. Den hvide krave som stikker op over strikken, vil se super godt ud til de hvide bukser og den hvide blomstrede rygsæk. De mørkeblå sko passer super godt til (valgte bevidst ikke at vælge en farve der matchede til strikken, to much..) Til dette ville jeg vælge pink læber og blå neglelak.

Taske: asos   Skjorte, strik, bukser & sko: Modekungen.se


Pink, pink pink on my mind.  Pink taske, lyserød trøje, skøn rød-pink skjorte hvor kraven igen skal kunne ses. De hvide bukser passer perfekt til dette look, og så har jeg valgt sko der matcher til resten. Dette look må gerne være meget to much - hvis i forstår (desto mere, desto federe). Har ville jeg kører lokket helt ud med pink eller røde læber og negle. Et par knald sorte cat-eye solbriller ville også se fedt ud hertil. 


Taske: asos   Trøje, skjorte, bukser & sko: Modekungen.se


13 kommentarer:

  1. Hvide bukser er også uden tvivl noget jeg er på jagt efter, og jeg har ligesom dig også udtænkt dem i så mange forskellige looks. er vild med det sidste look - pink, pink, pink!
    x sophie
    http://sophiemathildehansen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. super fede ting. Har folk erfaring med modekungen? de har fede ting men har ikk turde bestille??

    SvarSlet
  3. heyy har sendt dig en mail ang nogle hvide bukser tjek gina tricot hjemme side ud under nyheder de er der i røde og hvide:))

    hilsen rikke

    SvarSlet
  4. Jeg synes også hvide bukser er helt vildt fede, og de kan give så mange forskellige udtryk alt efter, hvordan man styler dem.

    Synes de pink sko du har brugt flere gange i indlægget er SÅ fede :)

    /Stine
    http://mereglimmer.wordpress.com

    SvarSlet
  5. Jeg syntes altid det er så svært at "style" hvide bukser, men du gør det virkelig flot, meget indspirerende :-)

    http://henriettegyllingjensen.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Jeg syntes altid det er så svært at "style" hvide bukser, men du gør det virkelig flot, jeg kan kun blive inspireret af dine sæt :-)

    http://henriettegyllingjensen.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Se nu der! Nu skal jeg jo ud og gøre endnu større skade på min konto! Men shit du har god stil! :-D
    Meget inspirerende, tusind tak! :-)

    SvarSlet
  8. Super fedt indlæg! :-)
    Jeg har lige købt nogle helt perfekte hvide bukser i H&M. Tjek min blog, og du vil finde et billede af dem :-)

    http://shopaholist.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Se Isabella.. Det er et godt indlæg! Anderledes, interessant og bestemt mere end kun et kig værd.
    Jeg tager ofte mig selv i at scrolle forbi mange indlæg (på mange blogs), fordi de simpelthen ikke fanger mig.. men netop dette stoppede jeg ved. Det var virkelig inspirerende.

    Super cool sat sammen, stillet op og ja fundet på.

    - Y

    SvarSlet
  10. du er såååååå sej!!!! fantastisk stil. du gir mig virkelig inspiration:) love your blog

    SvarSlet
  11. Jeg vil også gerne vide om du har nogle erfaringer med modekungen? :)

    SvarSlet
  12. Hej Isabella.

    Det her har ikke noget med dit indlæg at gøre, men som en idé tænkte jeg, om du på et tidspunkt kunne have lyst til at dele, hvilke blogs du selv læser, og ikke mindst, hvilke der inspirerer dig mest?

    Tak for, at du deler - du er meget inspirerende!

    /Anne

    SvarSlet
  13. Tusind tak for alle jeres super søde ord :-D hvor er i nogle gode læsere!!
    Hvor er det dejligt at kunne inspirere jer..

    Jeg har desværre ikke personligt erfaringer med modekungen - men jeg skulle ikke se et problem i at bestille tøj derfra. Nu hvor hjemmesiden er svensk, kommer der ikke told og sådan oveni, så det skal man i hvert fald ikke være bange for. Jeg følger med i mange blogs som køber tøj derfra, så hvis du har søgt dig noget ud, så skulle jeg ikke se en grund til at du skulle holde dig tilbage. :-)

    Anne: Jo da, det vil jeg lave et indlæg om en dag :-) helt sikkert.

    Super skøn weekend til jer alle.

    /isabella

    SvarSlet