tirsdag den 28. september 2010

Mit liv..

Hej søde læsere




Idag har jeg været igang med at pakke. Jeg flytter som jeg tidligere har nævnt sammen med min kæreste. Nu er der ikke lag tid til. Vi flytter her torsdag/fredag. 2 dage, og jeg er så spændt! Jeg tror at det blive rigtig dejligt - eller jeg ved det bliver rigtig dejligt. Men jeg tror altid, at man vil have lidt blandede følelser når man skal flytte hjemmefra første gang.
Jeg er lidt ked af det lige nu, men også glad? Kan ikke rigtig finde ud af det. :-)
Er der nogle af jer der kender til disse følelser?
Det at man står og pakker alle ens ting i flyttekasser, og nu skal begynde på et nyt kapitel i ens liv - det er lidt skræmmende at tænke på. 
Men selvfølgelig glæder jeg mig! Rigtig meget..

2 kommentarer:

  1. Hvor lytter i hen ?
    Men tro det er en meget normal følelse .
    Også som du selv sige, det er jo førse gang :)

    SvarSlet
  2. kan selv huske det dengang jeg skulle flytte sammen med min mand. Hylede over at skulle forlade mine forældre men glædede mig helt vildt til at skulle bo sammen med ham..
    -Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet