fredag den 29. oktober 2010

DEL 2.

 Svar på spørgerundte - 2 del.

Hej Isabella! - Går dine veninder også meget op i deres tøjstil? - Er der en person fra din hverdag, som du bliver inspireret af? Elsker at læse din blog, især fordi du arbejder på den hver dag. Elsker især de lækre farver du bruger i din tøjstil :)
Hej :-)
Vil lige starte med at sige mange tak for al din ros!
Mine veninder går meget op i deres tøjstil ja, det gør de.
Jeg syntes at min kæreste er god til at inspirere mig, derudover bliver jeg meget inspireret gennem andre bloggere - som jeg dagligt læser. Jeg bliver også inspireret her i Sønderborg, ingen tvivl om det, men jeg må indrømme at det er ret begrænset. Jeg lagde mærke til da jeg var i London hvor inspireret jeg blev af at være der, og jeg må sige at Sønderborg er ingenting i forhold til..
  

Hvor er du flyttet hen og hvad koster den om måneder?
Min kæreste og jeg er flyttet sammen i en lejlighed midt i centrum af Sønderborg. Og vi giver omkring de 5000 i måneden og det er ikke inkluderet, vand, el og alt det ;-)

 

Hej Isabella, Det er måske et underligt spørgsmål, men har du altid haft din "egen" stil - det virker nemlig som om at du ikke følger moden slavisk men gør den til din egen :) Og hvad er dine yndlings DANSKE webshops/mærker? :) Hvis du altså har sådan nogle :b Forresten, super cool blog :) !
Jeg har aldrig fulgt moden slavisk, jeg syntes at man skal gøre den til ens egen. Mode bliver mere og mere noget man skaber end noget man følger. Jeg elsker selvfølgelig trends og prøver selvfølgelig også at følge dem. Men jeg syntes, at det er rigtig vigtigt at man gør den til ens egen. Jeg syntes også, at det er vigtigt at man husker på ens krop. Man skal huske, at købe det der passe til ens krop. Man skal ikke bare købe en kjole fordi man fx har set den på den og den person og syntes, at det er bare the thing - man skal først se, passer den nu min kropsform? Gør den noget godt for mine hofter for eksempel. Det at man kan finde ud af, at klæde efter ens krop mener jeg, er en af de vigtigste ting. For så kan man have købt nogle nok så moderne bukser - ja so what, når de ikke sidder godt på en?

Hej Isabella! Det er en rigtig fin blog du har :) Jeg har et måske lidt irrelevant spørgsmål, men det er altså hvad model/serienr. dine ray-bans er? Leder efter præcis dette par, men har lidt svært ved at se forskel på de forskellige par på billeder (da jeg køber den på nettet). Er bange for at få dem i en mindre str. og med en forkert farve glas, da billederne ikke er de bedste. Og så lige ét til spørgsmål - har du nogen erfaring med at handle online på hjemmesider udenfor Europa, såsom Amerikanske hjemmesider, eksempelvis www.solestruck.com eller andre? Kender du de præcise regler for hvor mange penge man må handle for, hvor meget vægt osv? Har hørt at man eftersigende kan få store bøder hvis ens varer bliver stoppet i tolden.. Men i såfald vil jeg gerne høre fra dig:-) 
Hej! Mange tak :-) Jeg kan godt forstå at du er lidt bange for at købe dem over nettet. Min model hedder: RB 3025 AVIATOR LARGE METAL L0205 58 14 3N
Jeg har handlet over mange amerikanske hjemmesider, ikke lige solestruck - men jeg må indrømme, at jeg altid bliver snuppet i tolden. Jeg mener de tager op til 30 %.
Så jeg er nok ikke helt den rette at spørge til råds ;-)
 



Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre, hvilke hår- og skønhedsprodukter du bruger. :) Jeg skifter imellem Dennis Knudsen shampoo og conditioner og TRESemmé. Hårkur der fortrækker jeg klart den fra TRESemmé, den gør mit hår så flot og sundt. KMS brugte jeg også engang, det er virkelig også godt!  Efter jeg har været i bad plejer jeg altid at pleje mine spidser med en olie. Førhen købte jeg en hos frisøren, men det blev bare alt for dyt i længden da det bliv så hurtigt brugt. Jeg fandt derfor en i Matas som faktisk næsten er lige så god og meget billigere, så den bruger jeg nu :-)  Skønhedsprodukter, der bruger jeg næsten kun Jane Iredale, da det simpelthen er så lækkert et produkt. Det er så sundt for huden - i forhold til de mange andre mærker. Min faundation er fra Chanel og rouge er fra Estée Lauder. Jeg har lavet et indlæg om det før HER. 

 
Hvilken danske blog er din favorit? - Hvordan kan det være, du tit kigger forbi kameraet på dine billeder, i stedet for ind i det?:) - Hvor mange søskende har du? - Må vi ikke se flere billeder af jeres lejlighed?:) - Hvor længe har du været sammen med din kæreste? Okay, det blev lige en ordentlig smøre :p Tak for en god blog!
Hej Trine :-)
Det må nok være Anywho.

Ja det ved jeg faktisk ikke? Jeg gør det nogle gange, tror det er fordi jeg er lidt genert ;-) hehe

Jeg har 2 søskende. Jeg har en storebror der hedder Jacob og en tvillingbror der hedder Joachim.

Flere billeder af lejligheder, det skal nok komme ;-)

Jeg har været sammen med min kæreste i 3 år næste måned.

Mange tak ;-)

Hvor gammel er din kæreste, hvor mødte du ham og hvor lang tid har i været kærester?
Min kæreste er ligeså gammel som jeg, altså nitten år gammel - og vi har været sammen i 3 år næste måned.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar